Full Issue
FULL ISSUE

MAKALELER - CİLT 26, Sayı 3 - Ekim 2018

TÜRKİYE’DE YAYINLANAN TELEVİZYON DİZİLERİNDEKİ KADIN VE ERKEK KARAKTERLERİN TEMSİLİ VE KONUŞMA BİÇİMLERİ ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMA
Alev Aslan Aras, Derya Gül Ünlü
TEKNOLOJİK YÖNDEŞMENİN RADYO PROGRAMCILIĞI ÜZERİNDEKİ ETKİLERİ: POWER FM “CHAT ZONE” PROGRAMI İNCELEMESİ
Alper Hakan Yavaşçalı, Özgül Birsen
TÜKETİMİN VE REKLAMLARIN GELECEĞİ
Atılım Onay
EĞİTİMDE ALTERNATİF BİR ALAN OLARAK KISA FİLM YAPIMI: GENÇLERİN KISA FİLM DENEYİMLERİ ÜZERİNDEN BİR TARTIŞMA
Aydan Özsoy
HANNAH ARENDT’İN YURTSUZLUK DENEYİMİ BAĞLAMINDA SURİYELİ MÜLTECİLER KRİZİ: KURBAN VE ÖTEKİ
Ayşe Aldemir
TÜRKİYE’DE İLETİŞİM EĞİTİMİNİN BAŞLANGICI: ULUSLARARASI ETKİLER AÇISINDAN BİR DEĞERLENDİRME
Cem Evrim Aslan
SELFIE PAYLAŞMA SÜRECİNE ETKİDE BULUNAN MOTİVASYONLAR ÜZERİNE BİR İNCELEME
Ceren Bilgici Oğuz, Ayşe Duygu Atasoy Aktaş
VERİ GAZETECİLİĞİ: GAZETECİLİĞİN VE GAZETECİLERİN GELECEĞİ
Duygu Dumanlı Kürkçü
SEYİT BATTAL GAZİ KÜLLİYESİ’NİN MİMARİ İLETİŞİMDE DÜNÜ VE BUGÜNÜ
Elif Atıcı, Mehmet İnceoğlu
EKONOMİ DERGİLERİNİN İÇERİK ÜRETİMİNDE EMEĞİN CİNSİYETİ
Elif Gizem Uğurlu, Ebru Anıl
REKLAM STRATEJİLERİ KAPSAMINDA HİKAYE ANLATIMI KULLANIMI: SANAL MARKA TOPLULUKLARINDA REKLAM MESAJLARININ AKTARIMI
Emine Şahin
MCLUHAN’IN MEDYA EKOLOJİSİ BAĞLAMINDA BLOGLAR: DİZÜSTÜ EDEBİYAT İLE “GERİ DÖNÜŞ” ETKİSİ
Esra Bozkanat, Büşra Sönmez
DEMOKRATİK TOPLUM VE ARAŞTIRMACI GAZETECİLİK: AMERİKA BİRLEŞİK DEVLETLERİ’NDEN ÖRNEKLER
Fatma Gürses
REKLAMDAKİ İDEAL KADIN BEDENİNİN GELECEĞİ: RÖTUŞLANMIŞ VE RÖTUŞLANMAMIŞ BEDEN GÖRSELLERİNİN GENÇ KIZLAR ÜZERİNDEKİ ETKİSİ
G. Motif Atar, Gülcan Şener
MİZAH DERGİLERİNDE GÖÇ OLGUSUNUN TEMSİLİ
Gülcan Yumurtacı, Duygu Tosunay
MEDYA VE GELİŞİM: YAKIN GELECEĞİ ÜZERİNE ÖNGÖRÜSEL DEĞERLENDİRMELER
Hakan Gülçay, Emre Vadi Balcı
YENİ MEDYADA POLİTİK MEŞRUİYET: ADALET YÜRÜYÜŞÜ HABERLERİNİN POLİTİK İLETİŞİM BAĞLAMINDA DEĞERLENDİRİLMESİ
Halide Tonga
VİDEO OYUN ÇALIŞMALARININ GELECEĞİ: OYUNCU MERKEZLİ VE KULLANICI DENEYİMİ ODAKLI YAKLAŞIMLAR
Haluk Birsen, Mehmet Emin Yıldız
THE PAST, TODAY AND THE FUTURE OF ADVERTISING ECONOMICS
İnci Tarı
SPOR PAZARLAMASINDA KURUMSAL SOSYAL SORUMLULUK FAALİYETLERİNİN MARKA İMAJINDAKİ ROLÜ: KONYASPOR TARAFTARI ÜZERİNDE BİR ARAŞTIRMA
İzzet Güneş, Murat Koçyiğit
THE INFLUENCE OF JUNK FOOD COMMERCIALS IN CARTOON CHANNELS ON CHILDREN’S CONSUMING BEHAVIOUR IN JORDAN
Kholod Saleh Huneiti
YENİ MEDYA VE SKANDALLARIN GÖLGESİNDE SİYASET YAPMAK
Mehmet Fiğan
PAZARLAMA İLETİŞİMİNDE SELFİ İLE YARATILAN HİPER- GERÇEKLİK
N. Hanzade URALMAN, Zeynep GENEL
BLW TÜRKİYE SANAL ÖRGÜTÜNÜN STRATEJİK İLETİŞİM YÖNETİMİ ÜZERİNE NİTEL BİR ARAŞTIRMA
Nihan Şengöz, Deniz Taşcı
ALTERNATİF GAZETECİLİK ÖRNEĞİ OLARAK YAVAŞ MEDYANIN GELENEKSEL GAZETECİLİK DEĞERLERİ ÜZERİNDEN İNCELENMESİ
Özgül Birsen, Onur Oğur, Şule Yüksel Özmen
SİYASAL İLETİŞİM BAĞLAMINDA POLİTİK MİZAH VE KARİKATÜR: 2017 REFERANDUMU SÜRECİNDE BASIN ÜZERİNE GÖSTERGEBİLİMSEL BİR ÇÖZÜMLEME
Raci Taşcıoğlu, Orhan Çavdar
MEDYA EKOLOJİSİNDE YENİ HİKÂYE ANLATIM BİÇİMİ OLARAK INSTAGRAM: BBC NEWS ve CNNTÜRK ÖRNEĞİ
Recep Ünal
EVLİ BİREYLERİN SOSYAL MEDYA KULLANIMLARI ÜZERİNE BİR SAHA ARAŞTIRMASI
Salih Tiryaki, Melis Karakuş
SOSYAL MEDYADA TÜKETİCİ ONAYLI PAZARLAMA: INSTAGRAM ÖRNEĞİ
Serap Can, Konur Alp Koz
HALKLA İLİŞKİLER LİSANS EĞİTİMİNDE TOPLUMSAL CİNSİYET DERSLERİ ÜZERİNE BİR DEĞERLENDİRME
Sevil Bal
HABERİN GELECEĞİ: HABER ÜRETİMİNDE VATANDAŞLARIN ROLÜ
Sibel Onursoy, Fırat Adıyaman
REALITY TV PROGRAMLARI BAĞLAMINDA TÜRK TELEVİZYON KÜLTÜRÜNÜN DÖNÜŞÜMÜ
Sumru Yıldırım, Halim Esen
TWITTER ÖRNEĞİNDE SOSYAL MEDYA GÜNDEMİ: BİR GÜNDEM BELİRLEME ARACI OLARAK FUTBOL
Yunus Ergen